2019_20
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau de Psicologia (2009)
 Assignatures
  PSICOLOGIA COMERCIAL I DEL CONSUM
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Esdeveniments científics i/o divulgatius
A5
L’assignatura s’avaluarà a partir de::
1. L’assistència i treball a les classes de Seminari: reflexió, debats, exposicions de conclusions, resolució de problemes, ...
2. El lliurament de les pràctiques realitzades en grup: on es valorarà la qualitat dels treballs lliurats, les conclusions arribades, la innovació dels plantejaments, la originalitat de les exposicions a classe (s’indicarà en cada cas), etc.
3. Alumnes No presencials: (cal que demostrin documentalment incompatibilitat real i justificada amb les classes Pràctiques): per aquests alumnes s’afegiran als treballs propis per a cada tema, un examen final que contindrà:
a. una part de demostració de coneixements de l’assignatura, de resposta a un seguit de preguntes tipus test i
b. la resolució de 2-3 casos pràctics.
Pels ALUMNES PRESENCIALS: Del total d'aquestes tasques, sortirà el 100% de la nota de l'assignatura.
PELS ALUMNES NO PRESENCIALS: l'assignatura s'avaluarà en dos parts: els treballs comptaran el 50% de la nota i l'exàmen l'altre 50%.
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
A10
Cada tema de l'asignatura, contindrà una pràctica a realitzar. En cada moment s'especificarà l'objectiu, la metodologia i el resultat que s'espera. S'aniran penjant a la plataforma del Moodle i s'avaluarà un cop rebut. Cada pràctica s'avaluarà sobre una nota de 10.
La nota final serà la metjana de totes les pràctiques.
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.