Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
TÈCNIQUES COGNITIVO-CONDUCTUALS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | TÈCNIQUES COGNITIVO-CONDUCTUALS | Codi | 11204260 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A7 |
Seleccionar i administrar les tècniques d’avaluació, diagnòstic i intervenció psicològica pròpies de la Psicologia Clínica. Conèixer l’eficàcia i la utilitat clínica de la teràpia psicològica. Diagnosticar i intervenir en el camp específic de la Psicologia Clínica. Seleccionar i administrar les tècniques d'avaluació, diagnòstic i intervenció psicològica pròpies de la Psicologia Clínica. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Elabora una estratègia per a resoldre el problema Elabora una estratègia realista per a resoldre el problema Seleccionar la informació rellevant en la resolució de tasques i problemes, organitzar i integrar coneixements en relacions coherents establint relacions entre diversos àmbits del desenvolupament de manera sistemàtica i dinàmica, i transferir aquesta perspectiva a la resolució pràctica de problemes. | |
B5 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Realitzar treball en equip i presentacions orals. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors |