Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
TÈCNIQUES COGNITIVO-CONDUCTUALS |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | TÈCNIQUES COGNITIVO-CONDUCTUALS | Codi | 11204260 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. Introducció | 1.1. Evolució de les tècniques cognitiu conductuals 1.2. Primera, segona i tercera generació de tècniques cognitiu conductuals 1.3. L'ús de tècniques de manera complementària |
2. Tècniques cognitiu conductuals (TCC) de tercera generació | 2.1. Conceptes bàsics 2.2. Teràpies contextuals i teràpies constructivistes 2.3. Les TCC de tercera generació més utilitzades en l'actualitat |
3. Mindfulness | 3.1. Conceptes bàsics 3.2. Atenció plena 3.3. Aplicació a la psicologia clínica 3.4. MBCT i MBSR |
4. ACT Teràpia d'acceptació i compromís | 4.1. Conceptes bàsics 4.2. Teoria del marc relacional 4.3. Aplicació a la psicologia clinica |
5. Teràpia dialèctica conductual | 5.1. Conceptes bàsics 5.2. Aplicació a la psicologia clínica |
6. Teràpia metacognitiva | 6.1. Conceptes bàsics 6.2. Aplicació a la psicologia clínica |
7. Teràpia d'activació conductual | 7.1. Conceptes bàsics 7.2. Aplicació a la psicologia clínica |
8. Psicoteràpia analítica funcional | 8.1. Conceptes bàsics 8.2. Aplicació a la psicologia clínica |
9. Altres teories i tècniques compatibles |