2019_20
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau de Psicologia (2009)
 Assignatures
  TÈCNIQUES COGNITIVO-CONDUCTUALS
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
B5
C3
Presentació oral en format tecnològic que es realitzarà en grup.
A l'inici de curs s'especificarà els punts que es valoraran i els temes que es treballaran.
30%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A7
B2
B5
C3
Treball d'una part del temari de l'assignatura mitjançant metodologia ABP. Requereix treball de manera presencial que es complementarà amb treball extern (cerca d'informació i altres)
Nota: qui, per motius justificats, no pugui assistir de manera presencial a les classes, haurà de comunicar-ho a l'inici de l'assignatura, es proposarà una avaluació alternativa d'aquesta part.
30%
Altres  

Examen de contingut teòric

40%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per superar l'assignatura s'ha d'haver aprovat cadascuna de les parts (amb una nota igual o superior a 5).
Pels que suspenguis l'examen hi haurà una segona convocatòria. No hi ha segona convocatòria de les altres activitats d'avaluació.

D'acord amb la normativa vigent el professorat podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluades i formatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les classes i de les proves avaluades i seran d'obligat compliment per a l'estudiant.