2019_20
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau de Psicologia (2009)
 Assignatures
  PSICOLOGIA DE LA SALUT
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
A6
Informes de pràctiques 40%
Estudis previs
A6
A7
B4
Treball de reflexió i debat (individual) 10%
Altres  

1 examen tipus test de resposta múltiple

50%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

1. Treball de reflexió i debat (individual): 10%

2. Informes de pràctiques: 40%

3. Un examen tipus test de resposta múltiple: 50%

Per tal d'aprovar l'assignatura, l'alumne haurà de treure una puntuació igual o superior a 5 (sobre 10) tant als informes de pràctiques com a l'examen. Això vol dirque és necessari aprovar la part pràctica i la part teòrica (l'examen) per separat per tal de que pugui efectuar-se el càlcul de la mitjana i poder així superar l'assignatura. Una puntuació inferior a 5 en qualsevol d'aquestes parts suposarà el suspens de l'assignatura. A més a més d'aprovar les dues parts, és necessari que la mitjana ponderada de tots els elements de l'avaluació sigui superior a 5 sobre 10.

1) Treball de reflexió i debat:

Aquesta activitat noés obligatòria per poder aprovar l'assignatura. Al llarg del quadrimestre, es duran a terme 3 debats presencials durant l'horari de teoria. Per a obtenir la puntuació d'aquesta activitat (10%) l'alumne haurà de assistir i participar en, com a mínim, 2 dels 3 debats i presentar per escrit, al final de la classe, una reflexió sobre aquell debat.

2) Informes de pràctiques:

Aquesta activitat és obligatòria per poder aprovar l'assignatura. L'assistència a pràctiques no és obligatòria però si ho serà la entrega de, com a mínim, 4 dels 5 informes de pràctiques que es plantejaran durant el curs. El/la professor/a encarregat/da de les sessions de pràctiques, donarà les indicacions pertinents sobre com s'han de realitzar aquests treballs (format, via de presentació, data màxima de lliurament, extensió permesa...etc.). Per tal de superar la part dels informes de pràctiques, la mitjana ponderada de les cinc pràctiques (si es decideix no entregar una pràctica aquesta comptabilitzarà com un 0) haurà de ser, com a mínim, de 5 punts sobre 10.

Per les característiques de les sessions de laboratoris no hi haurà recuperació de la part pràctica, és a dir, si la mitjana de pràctiques és inferior a 5 sobre 10, la part pràctica de l'assignatura constarà com a suspensa.

3) Examen tipus test de resposta múltiple:

Aquesta activitat és obligatòria per poder aprovar l'assignatura. Es realitzarà un examen objectiu tipus test a final del quadrimestre. Per tal de superar aquest examen, els alumnes han d'obtenir una puntuació de 5 (sobre 10) o superior. Per aquells alumnes que no superin l'assignatura en aquesta convocatòria, es planteja la possibilitat fer un examen de recuperació. Per tal de superar aquest examen de recuperació la puntuació mínima també haurà de ser de 5 (sobre 10).

En totes les activitats, l'originalitat en les aportacions personals és fonamental. Així, doncs, el plagi dels treballs comportarà la qualificació de suspens en la prova. A més a més, no s'acceptarà cap treball lliurat fora de termini o mitjançant una via que no sigui la especificada pel professor responsable de l'activitat.

Els professors donaran les orientacions necessàries per a la realització dels diferents treballs i regularan, segons el seu criteri acadèmic, el tipus de suport que donen a l'alumne per tal de facilitar al màxim el seu procés d'aprenentatge i de treball personal (veure apartat d'avaluació). Igualment, es resoldran els dubtes individuals i concrets que puguin sorgir, tant en l'horari de classe com en horari d'atenció.

Inici de les sessions

Per tal de donar temps a que tothom arribi a l'hora i que es pugui gaudir d'uns minuts de descans respecte de classes anteriors, les sessions començaran 10 minuts després de l'hora en punt.

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.