2018_19
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Grau de Pedagogia (2009)
 Assignatures
  FORMACIÓ EN LES ORGANITZACIONS
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis
A7
A8
A12
B2
B3
B4
B5
C2
C3
Es formularan l'anàlisi, resolució i debat de diferents problemes o exercicis relacionat amb la temàtica de l'assignatura al llarg del curs. 25%
Treballs
A7
A8
A12
B2
B3
B5
B8
C2
C3
Al llarg del curs l'alumne haurà de llegir i comentar, per cada bloc de continguts, dos lectures rellevants sobre els tòpics treballats, de les quals una haurà de ser en llengua anglesa. 25%
Proves objectives de tipus test
A7
A8
A12
B1
B3
C3
L'alumnat realitzarà tres proves objectives tipus test que inclourà preguntes tancades amb diferents alternatives de resposta. 25%
Proves de desenvolupament
A7
A8
A12
B1
B3
C3
L'alumnat realitzará 3 proves que inclouran preguntes obertes sobre un tema. L’alumne ha de desenvolupar, relacionar, organitzar i presentar els coneixements que té sobre la matèria. La resposta que dóna l’alumne és extensa. 25%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'alumnat, per poder ser avaluat a final de curs, haurà de tenir totes les activitats, treballs, proves objectives i proves de desenvolupament presentades i aprovades.

L'assistència obligatòria a les classes s'estableix en el 90%. L'alumnat no podrà ser avaluat si a final de curs no té aquest 90% de presencialitat a classe assolit.

En cas que l'alumnat, per raons de contracte laboral o per altra causa degudament justificada, no pugui assolir aquest 90% de presencialitat, ha de comunicar la seva situació al professorat de l'assignatura. Té com a data límit per fer aquesta comunicació la primera setmana d'octubre de 2013. El professorat de l'assignatura, després d'estudiar el seu cas, podrà proposar-li un pla alternatiu de treball de l'assignatura per poder ser avaluat.

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.