2018_19
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Grau de Pedagogia (2009)
 Assignatures
  ASSESSORAMENT I ORIENTACIÓ EN EDUCACIÓ
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A3 Conceptualitza Orientació, Tutoria i Assessorament.
Analitza el PAT (pla d’acció tutorial) com a instrument d’Orientació Educativa.
Coneix les claus dels diferents àmbits de la orientació (personal, acadèmica i professional) i del assessorament.
 A5 Coneix les claus dels diferents àmbits de la orientació (personal, acadèmica i professional) i del assessorament.
Identifica els agents i rols que intervenen en els processos d’orientació i assessorament.
 A7 Identifica els agents i rols que intervenen en els processos d’orientació i assessorament.
Estableix les fases i estratègies de la orientació escolar i l’assessorament en centres.
 A9 Dissenya projectes d’orientació i d’assessorament en centres.
Presenta els projectes d’orientació i d’assessorament dissenyats.
 A12 Dissenya projectes d’orientació i d’assessorament en centres.
Presenta els projectes d’orientació i d’assessorament dissenyats.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B2 Té un mètode d’ anàlisis que li permet identificar causes poc evidents i avaluar el seu impacte en els problemes
Elabora una estratègia realista per a resoldre el problema
Analitza els problemes i les seves causes des d’ un enfocament global i de mitjà i llarg termini
 B4 Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa
Pren decisions encertades en moments compromesos mostrant seguretat, coherència i d’ acord amb una sistemàtica
 B5 Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup
Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva
Dirigeix reunions amb eficàcia
Proposa al grup metes ambicioses i clarament definides
 B6 Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,...
Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...)
Fomenta la participació de les seves audiències i pregunta de forma constructiva per aconseguir el diàleg
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C3 Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
 C4 Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa
 C5 Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat