2018_19
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Grau de Pedagogia (2009)
 Assignatures
  CONTEXTOS D'ACTUACIÓ PROFESSIONAL
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A6
A7
A9
A10
B4
B5
Es formularan l'anàlisi, resolució i debat de diferents problemes o exercicis relacionat amb la temàtica de l'assignatura al llarg del curs 25%
Presentacions / exposicions
A6
B5
C3
C5
L'alumnat haurà de desenvolupar diferents exposicions orals d'un tema concret o d'un treball prèvia presentació escrita. 0%
Treballs
A6
A7
A9
A10
B5
C3
C5
Al llarg de curs, l'alumnat haurà de fer diferents recesions sobre articles científics vinculats a diferents continguts de l'assginatura, així com un treball monogràfic sobre un tòpic vinculat amb la matèria tractada. 25%
Proves objectives de tipus test
A6
A7
A9
A10
L'alumnat realitzarà una prova objectives tipus test i de desenvolupament per cada eix de contingut. 50%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'avaluació serà continuada i es permetrà a l'alumnat refer 1 vegada aquelles activitats que en el moment del feed-back se li indiquin que han de ser millorades. Les activitats a refer seran corregidas pel professorat a final de curs i no es tindrà la possibilitat de refer-la una segona vegada en el cas que sigui avaluada negativament.

Per poder ser l'alumnat avaluat a final de curs, haurà de tenir totes les activitats, treballs, proves objectives i proves de desenvolupament presentades i aprovades.

L'assistència obligatòria a les classes s'estableix en el 90%. L'alumnat no podrà ser avaluat si a final de curs no té aquest 90% de presencialitat a classe assolit.

En cas que l'alumnat, per raons de contracte laboral o per altra causa degudament justificada, no pugui assolir aquest 90% de presencialitat, ha de comunicar la seva situació al professorat de l'assignatura. Té com a data límit per fer aquesta comunicació la primera setmana d'octubre de 2013. El professorat de l'assignatura, després d'estudiar el seu cas, podrà proposar-li un pla alternatiu de treball de l'assignatura per poder ser avaluat.

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.