2019_20
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Social (2009)
 Assignatures
  SOCIETAT, FAMÍLIA I EDUCACIÓ
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis
A1
B1
B3
B5
B6
B7
Desenvolupament de seminaris pràctics relacionats amb els continguts de l’assignatura 20%
Presentacions / exposicions
B3
B5
B6
C2
C3
C4
Presentar i defensar les diferents tasques que sorgeixen de l'organització de l'assignatura 15%
Treballs
A1
B1
B3
B5
B6
C2
C3
C4
C5
Realització d’un treball en grup vinculat a diferents temàtiques de l’assignatura 30%
Proves de desenvolupament
A2
B3
B6
C3
C4
C5
Realització de proves avaluatives sobre el contingut donat a l’assignatura 35%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'avaluació de l'assignatura es farà de la següent manera: (podrà variar sensiblement en cada grup segons criteri del professorat que informarà el primer dia de classe).

Es realitzaran seminaris de lectura o altres tipus d'exercicis que consistiran en el 20% de la nota; un treball de recerca que suposarà un 30% de la nota; dues exposicions orals, una en horari de seminari i una en horari teòric, amb un 5% i 10% de pes a la nota; i, finalment un 35% de la nota que correspondrà a una prova de desenvolupament.

El primer dia de classe cada professor/a especificarà els paràmetres anteriors en el seu programa concret.

Cal tenir totes les parts de l'assignatura aprovades per poder superar-la. La recuperació de qualsevol de les parts es fa mitjançant un examen.

L'assistència és obligatòria. Només s'avaluarà l'alumnat que hagi assistit al 80% de les classes (teoria i seminaris). No s'acceptarà cap tipus de certificat per justificar una falta.

Es contempla una avaluació alternativa (no presencial), a la qual poden acollir-se els i les estudiants que així ho sol·licitin a la coordinadora de l'assignatura durant el mes de setembre. Després d'aquest termini NO serà possible acollir-se al pla alternatiu.

Es preveu una segona convocatòria per a l'alumnat que no superi les proves de la primera. En aquest cas, consistirà en una prova de coneixements. La qualificació màxima a la que es podrà optar si es realitza aquesta segona convocatòria és d'un 5 en la qualificació final.

Els i les estudiants que no hagin sol·licitat el pla alternatiu dins el termini establert i que no hagin assistit al 80% de les classes presencials (teoria i seminaris) només podran presentar-se a l'examen de recuperació (Segona convocatòria)

Alguns/es docents proposaran a través del moodle algunes activitats de caràcter voluntari i/o d'APS que podran substituir algunes activitats avaluatives o tenir un increment a la nota (en el cas d'aprovat).

La participació a l'aula i en altres activitats formatives de caràcter voluntari que es proposin des de l'assignatura només tindrà repercussió en la qualificació final si totes les parts de l'assignatura estan aprovades.

D'acord amb la normativa vigent el professor/a podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluades. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant/a.