2019_20
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Social (2009)
 Assignatures
  APRENENTATGE I DESENVOLUPAMENT DE LA PERSONALITAT
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Seminaris
B1
B3
B5
B6
C3
C4
Implicació i actitud responsable en el treball personal i d’equip.
Iniciativa en la cerca d’informació.
Pertinència i rellevància del treball elaborat.
Aproximació crítica i creativa en el plantejament i resolució de tasques.
Correcció en la presentació de treballs orals i escrits.
Pensament crític i aplicació dels continguts apresos.
60%
Proves objectives de tipus test
A2
A5
A10
Superació del 50% de la prova. 40%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'assignatura està dividida en tres blocs: psicologia bàsica, psicologia evolutiva i psicologia educativa. Els percentatges de cada bloc pel que fa a la nota final de la matèria són els següents:

Bloc Processos Psicològics Bàsics: 18%

Bloc Psicologia del Desenvolupament: 41%

Bloc Psicologia de l'Educació: 41%

L'avaluació del grau d'adquisició de coneixements es farà a través de la feina feta per l'alumne durant tot el curs acadèmic (avaluació continuada). Per tenir dret a l'avaluació continuada és obligatòria l'assistència al 80% de les classes de tots els blocs de la matèria, tant magistrals com seminaris. Per constatar l'assistència de l'alumnat a classe, cada professor/a establirà els mecanismes que cregui convenient.

Per aprovar cada bloc cal obtenir una puntuació de 5 o superior en cada una de les parts que formen l'avaluació: 1) Prova objectiva tipus test (40%) i (2) Carpetes d'aprenentatge dels seminaris i/o teoria (60%). Per tant, en el cas que es tregui una nota inferior a 5, ja sigui a les carpetes d'aprenentatge o a la prova objectiva no es podrà calcular la nota ponderada i la nota final del bloc serà de suspès.

Per aprovar l'assignatura cal obtenir una puntuació de 5 o superior en cadascun dels blocs.

Els alumnes que no superin l'assignatura en primera convocatòria, poden recuperar les activitats d'avaluació proposades en segona convocatòria per tal de superar cadascun dels blocs i aprovar l'assignatura. Els alumnes tindran la possibilitat de recuperar l'examen del/s bloc/s suspès/os a final del curs, així com els treballs suspesos.

Per aprovar l'assignatura en segona convocatòria cal obtenir una puntuació de 5 o superior en cada una de les parts que formen l'avaluació (prova objectiva i carpetes d'aprenentatge) de cadascun dels blocs.

Consideracions generals per les dues convocatòries

Alumnes que han tret una nota inferior a 5 o no presentat:

· Aquells alumnes que tinguin un ‘no presentat' en algun dels blocs tindran com a nota final de l'assignatura un ‘no presentat'.

· Aquells alumnes que hagin tret una nota inferior a 5 a primera convocatòria i no es presentin a segona convocatòria tindran com a nota final de l'assignatura la nota de la part suspesa.

· Aquells alumnes que hagin tret una nota inferior a 5 a segona convocatòria tindran com a nota final de l'assignatura la nota de la part suspesa.

No s'aprovarà cap presentació, treball, activitat escrita ni activitat oral que no demostri un bon domini de la llengua.

Els treballs s'han de lliurar en la data indicada, no s'acceptaran treballs o activitats fora de termini.

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats d'avaluació. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'alumnat.