2019_20
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Social (2009)
 Assignatures
  INVESTIGACIÓ I AVALUACIÓ EN EDUCACIÓ
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A4
A5
A8
B3
B4
B5
B6
C3
C4
C5
Pràctiques del bloc I (Investigació Educativa) 25%
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A4
A5
A8
B3
B4
B5
B6
C3
C4
C5
Pràctiques del bloc II i III (Avaluació Educativa i Diagnòstic Educatiu) 20%
Treballs
A8
B4
C4
TREBALL INTERDISCIPLINAR DE SEGON DE GRAU o treball alternatiu 25%
Proves mixtes
A4
A5
A8
B3
B6
C3
C5
Prova per a la valoració dels continguts teòrics (sessions magistrals) i pràctics del bloc I (Investigació Educativa) 15%
Proves mixtes
A4
A5
A8
B3
B4
B6
C3
C5
Prova per a la valoració dels continguts teòrics (sessions magistrals) i pràctics dels blocs II i III (Avaluació Educativa i Diagnòstic Educatiu). Consta de preguntes curtes i/o preguntes de tipus test 15%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

- Avaluació continuada: Per aprovar l'assignatura cal superar les 5 activitats avaluatives indicades en aquesta guia per separat. En cadascuna d'aquestes activitats, que tenen pes a la nota final, s'ha de obtenir una puntuació superior a 4, per tal de calcular la nota definitiva.

- Els estudiants que no poden assistir regularment a les sessions (classes presencials) han de parlar amb el coordinador/a de matèria durant el mes de setembre, per tal d'acordar un pla alternatiu a l'avaluació continuada.

- Els estudiants que no matriculen les 6 matèries que conformen el segon de Grau, han de comunicar-ho al coordinador/a de matèria durant la primera setmana de classe (per tal d'acordar un pla alternatiu al TREBALL INTERDISCIPLINAR DE SEGON DE GRAU).

- La segona convocatòria consisteix en realitzar un examen global al final del període lectiu de tota la matèria (competències i continguts explicitats a la guia docent)

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.