2014_15
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Social (2009)
 Assignatures
  ÈTICA EN LA INTERVENCIÓ SOCIOEDUCATIVA EN INFÀNCIA I FAMÍLIA
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A2 Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts documentals i la bibliografia.
Coneix els serveis, centres i institucions vinculats a l'àmbit pofessional de la “Intervenció socioeducativa en infància i famílies”.
 A3 Identifica les característiques dels individus i/o grups sobre els quals s'incidirà.
 A6 Dissenya, desenvolupa i avalua un projecte o programa d'intervenció educativa.
 A10 Aplica correctament les tècniques d'intervenció socioeducativa.
Demostra pensament crític i creatiu amb capacitat d'adoptar un enfocament ètic en aquest àmbit de la professió.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B2 Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges
Transfereix l’ aprenentatge de casos i exercicis de l’ aula a situacions reals d’ altres àmbits
 B3 Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts
 B5 Contribueix a l’ establiment i aplicació dels processos de treball de l’ equip
Proposa al grup metes ambicioses i clarament definides
Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen a l’ equip
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C3 Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús
 C6 Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals