Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Social (2009) |
Assignatures |
ÈTICA EN LA INTERVENCIÓ SOCIOEDUCATIVA EN INFÀNCIA I FAMÍLIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | ÈTICA EN LA INTERVENCIÓ SOCIOEDUCATIVA EN INFÀNCIA I FAMÍLIA | Codi | 11224225 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts documentals i la bibliografia. Coneix els serveis, centres i institucions vinculats a l'àmbit pofessional de la “Intervenció socioeducativa en infància i famílies”. | |
A3 |
Identifica les característiques dels individus i/o grups sobre els quals s'incidirà. | |
A6 |
Dissenya, desenvolupa i avalua un projecte o programa d'intervenció educativa. | |
A10 |
Aplica correctament les tècniques d'intervenció socioeducativa. Demostra pensament crític i creatiu amb capacitat d'adoptar un enfocament ètic en aquest àmbit de la professió. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges Transfereix l’ aprenentatge de casos i exercicis de l’ aula a situacions reals d’ altres àmbits | |
B3 |
Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts | |
B5 |
Contribueix a l’ establiment i aplicació dels processos de treball de l’ equip Proposa al grup metes ambicioses i clarament definides Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen a l’ equip | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús | |
C6 |
Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals |