2017_18
Universidad
Rovira y Virgili
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
castellano 
 
Grado en Educación Social (2009)
 Competencias


Tipo A Código Competencias Específicas
  A1 Conèixer l'evolució històrica de l'Educació Social.
  A2 Conèixer els fonaments teòrics de la intervenció socioeducativa i els seus àmbits d'actuació.
  A3 Conèixer les característiques fonamentals dels entorns socials i laborals de la intervenció socioeducativa.
  A4 Conèixer la metodologia de la intervenció socioeducativa així com la metodologia per a la seva avaluació.
  A5 Identificar i diagnosticar els factors que incideixen en les situacions personals, familiars i socials.
  A6 Dissenyar programes d'intervenció educativa (individuals, grupals i comunitaris).
  A7 Dissenyar i organitzar recursos, projectes i serveis socioeducatius.
  A8 Utilitzar els procediments i les tècniques adequades per a l'anàlisi de la realitat social.
  A9 Utilitzar les estratègies, els procediments i les tècniques adequades per a la mediació.
  A10 Utilitzar les estratègies, els procediments i les tècniques adequades per a la intervenció educativa.
  A11 Col•laborar i assessorar als mitjans de comunicació en l'elaboració de programes amb contingut socioeducatiu.
Tipo B Código Competencias Transversales
  B1 Aprender a aprender
  B2 Resoldre problemes complexos de forma efectiva en el camp.
  B3 Aplicar el pensamiento crítico, lógico y creativo, demostrando capacidad de innovación
  B4 Trabajar de forma autónoma con responsabilidad e iniciativa
  B5 Trabajar en equipo de forma cooperativa y responsabilidad compartida
  B6 Comunicar información, ideas, problemas y soluciones de manera clara y efectiva en público o ámbitos técnicos concretos
  B7 Tener sensibilización hacia temas medioambientales
  B8 Gestionar projectes tècnics o professionals complexos.
Tipo C Código Competencias Nucleares
  C1 Dominar en un nivel intermedio una lengua extranjera, preferentemente el inglés.
  C2 Utilizar de manera avanzada las tecnologías de la información y la comunicación.
  C3 Gestionar la información y el conocimiento.
  C4 Expresarse correctamente de manera oral y escrita en una de las dos lenguas oficiales de la URV.
  C5 Comprometerse con la ética y la responsabilidad social como ciudadano y como profesional.
  C6 Definir y desarrollar el proyecto académico y profesional que le plantea la universidad