2018_19
Educational guide 
Faculty of Education Sciences and Psychology
A A 
 
 
Bachelor's Degree in Social Education (2009)
 Competences


Type A Code Competences Specific
  A1 Conèixer l'evolució històrica de l'Educació Social.
  A2 Conèixer els fonaments teòrics de la intervenció socioeducativa i els seus àmbits d'actuació.
  A3 Conèixer les característiques fonamentals dels entorns socials i laborals de la intervenció socioeducativa.
  A4 Conèixer la metodologia de la intervenció socioeducativa així com la metodologia per a la seva avaluació.
  A5 Identificar i diagnosticar els factors que incideixen en les situacions personals, familiars i socials.
  A6 Dissenyar programes d'intervenció educativa (individuals, grupals i comunitaris).
  A7 Dissenyar i organitzar recursos, projectes i serveis socioeducatius.
  A8 Utilitzar els procediments i les tècniques adequades per a l'anàlisi de la realitat social.
  A9 Utilitzar les estratègies, els procediments i les tècniques adequades per a la mediació.
  A10 Utilitzar les estratègies, els procediments i les tècniques adequades per a la intervenció educativa.
  A11 Col•laborar i assessorar als mitjans de comunicació en l'elaboració de programes amb contingut socioeducatiu.
Type B Code Competences Transversal
  B1 Learning to learn
  B2 Resoldre problemes complexos de forma efectiva en el camp.
  B3 Critical, logical and creative thinking, and an ability to innovate
  B4 Autonomy, responsibility and initiative
  B5 Teamwork, collaboration and sharing of responsibility
  B6 Clear and effective communication of information, ideas, problems and solutions in public or a specific technical field
  B7 Sensitivity to environmental issues
  B8 Gestionar projectes tècnics o professionals complexos.
Type C Code Competences Nuclear
  C1 Have an intermediate mastery of a foreign language, preferably English
  C2 Be advanced users of the information and communication technologies
  C3 Be able to manage information and knowledge
  C4 Be able to express themselves correctly both orally and in writing in one of the two official languages of the URV
  C5 Be committed to ethics and social responsibility as citizens and professionals
  C6 Be able to define and develop their academic and professional project