2019_20
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
castellano 
 
Grado en Educación Primaria (2009)
 Asignaturas
  ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LAS LENGUAS I
   Metodologías
Metodologías
  descripción
Actividades introductorias Activitats encaminades a fer que els alumnes siguin conscients i rescatin el coneixement previ que tenen dels conceptes a treballar a l'assignatura. Igualment es realitzara una presentacio de la mateixa aixi com del treball a realitzar durant el curs.
Presentaciones/exposiciones Presentacio i explicacio de continguts amb suport digital. Reflexio sobre els conceptes emprats a l'assignatura.
Sesión magistral Presentacions on s'exemplificaran el conceptes treballats. Les presentacions es realitzaran de manera oral i amb suport power point. Habitualment seran d'algun tema sobre el que s'ha fet treball escrit.
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprendizaje basado en problemas Analis i resolucio de situacions de caire didactic relacionades amb aspectes teorics i practics desenvolupats a les sessions de classe magistral degudament justificades i detallades.
Trabajos El treball preten sintetitzar la reflexio de l'estudiant i servir de compilacio del material treballat i desenvolupat aixi com d'aprofundiment en algun tema. Es valorara la qualitat, la innovacio de la informacio aixi com l'esperit critic i constructiu.
Prácticas a través de TIC Aplicar, a nivell pratic, la teoria d'un ambit de coneixement en un context determinat. Partint de la realitat actual de les aules (1x1).
Atención personalizada Els alumnes disposen d'hores d'atencio pel seguiment i supervisio del treball individual i en grup. Respon igualment a les demandes dels dubtes dels estudiants que no es puguin treballar a classe ni a través de la bibliografia o altres fonts competents. Inicialment s'establirà contacte via mail per posteriorment fixar una trobada.