2015_16
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Primària (2009)
 Assignatures
  ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES LLENGÜES I
   Fonts d'informació
Bàsica

REFERÈNCIES BIBLIOGRÀFIQUES BÀSIQUES

 

CASSANY,D (2010) Ensenyar llengua. GRAÓ

Direcció general d’ordenació i innovació educativa (2003). L’ús del llenguatge a l’escola. Propostes d’intervenció per a l’alumnat amb dificultats de comunicació i llenguatge. Departament d’Ensenyament. Generalitat de Catalunya

SÁNCHEZ CANO, M. (1999) Aprenent i ensenyant a parlar. Ajuda a la comunicació i el llenguatge a l’escola. Lleida. Pagès editors.

Suports (1999) Tema monogràfic: El desenvolupament del llenguatge i l’enfocament de la intervenció naturalista. Vol. 3, núm.1.EUMO. Vic.

MANOLSON, A.(1992) Hablando...nos entendemos los dos. Centro Hanen.

MANOLSON, A. (1985) You and your baby:building communication. The HanenCentre.

DDAA. Dossiers de Rosa Sensat sobre l'aprenentatge de la lectura i l'escriptura. Rossa Sensat

ELLIS, R (1997) Understanding Second Language Acquisition. OUP

ELLIS, R (2001) The Study of Second Language Acquisition. OUP

HALLIWELL, S (1992) Teaching children in the primary classroom. LONGMAN

LEWIS, G (2009) Bringing technology into the classroom OUP

LIGHTBOWN, Patsy M & SPADA, Nina (2006) How languages are learned, Revised edition OUP

MENDOZA,A (2003) Didàctica de la lengua y la literatura para primaria.PRENICE HALL

SCRIVENER, J (2005) Learning Teaching. Macmillan Books for Teachers.

TEBEROSKY,A (2001) Proposta constructivista per aprendre a llegir i escriure. VICENS VIVES

Departament d’Educació. Generalitat de Catalunya. CURRICULUM EDUCACIÓ PRIMÀRIA (Anglès). 2009

Complementària