2015_16
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Primària (2009)
 Assignatures
  ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES SOCIALS I
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
B4
C2
Treball amb fonts primàries, enllaçat amb una aplicació pràctica a l'aula i la preparació d'una sessió per alumnes d'educació primària.
Domini exhaustiu del disseny curricular (es reprendrà el supòsit pràctic treballat a l'assignatura Ensenyament i aprenentatge de les ciències experimentals II)
13%
Proves objectives de tipus test
B9
Preguntes tipus test de lectures obligatòries. 12%
Proves de desenvolupament
A1
B2
B3
B9
C4
Prova sintètica i analítica dels continguts treballats a classe. 45%
Proves pràctiques
B4
C4
Exercicis pràctics del tractament de l'espai a l'educació Primària. 30%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Tota la documentació lliurada per part de l'alumnat al professorat ha de reunir els requisits lingüístics mínims aprovats pel consell de mestres amb la finalitat de ser avaluat positivament.

Per superar l'assignatura s'ha d'aprovar tant la part teòrica com la part pràctica.

És imprescindible lliurar els treballs per poder aprovar l'assignatura.

La segona convocatòria és una prova total de l'assignatura i està dirigida als estudiants que no han superat l'avaluació continuada. A l'alumne que hagi de fer aquest examen de recuperació d'una o de les dues parts, i que aleshores les recuperi, a la nota final se li baixarà un punt però mantindrà igualment el seu aprovat i obtindrà com a mínim una qualificació de 5.

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluades. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant/a.