Educational guide Faculty of Education Sciences and Psychology |
Bachelor's Degree in Primary Education (2009) |
Subjects |
KNOWLEDGE AND USE OF A FOREIGN LANGUAGE I |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2016_17 |
Subject | KNOWLEDGE AND USE OF A FOREIGN LANGUAGE I | Code | 11234207 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
3 | Optional | 1Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
A10 |
Selecciona una eina web 2.0 que pot ajudar a millorar l’ensenyament de l’anglès i, a travès de la col·laboració en grup, planeja la seva aplicació en una tasca docent. Comprén els principis de la Programació Neuro-Lingüística i de l’Aprenentatge Basat en Tasques i reflexiona sobre el seu impacte tant a la seva pròpia formació com a la formació dels seus futurs estudiants. És conscient de la importància de totes dues metodologies. | |
MI4 |
Utilitza l’anglès com a mitjà de comunicació d’una forma fluida i adequada al nivell d’un/a futur/a mestre d’anglès. Duu a terme el treball en grup i demostra, a través de les seves aportacions i la seva implicació, els coneixements adquirits durant l’assignatura. | |
Type B | Code | Learning outcomes |
B5 |
Take active part in planning the work of the team, and in distributing the tasks and the deadlines. | |
Type C | Code | Learning outcomes |
C1 |
Express opinions on abstract or cultural topics in a limited fashion. |