2019_20
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
castellano 
 
Grado en Educación Primaria (2009)
 Asignaturas
  CONOCIMIENTO Y USO DE LA LENGUA EXTRANJERA I
   Resultados de aprendizaje
Tipo A Código Resultados de aprendizaje
 A10 Selecciona una eina web 2.0 que pot ajudar a millorar l’ensenyament de l’anglès i, a travès de la col·laboració en grup, planeja la seva aplicació en una tasca docent.
Comprén els principis de la Programació Neuro-Lingüística i de l’Aprenentatge Basat en Tasques i reflexiona sobre el seu impacte tant a la seva pròpia formació com a la formació dels seus futurs estudiants. És conscient de la importància de totes dues metodologies.
 MI4 Utilitza l’anglès com a mitjà de comunicació d’una forma fluida i adequada al nivell d’un/a futur/a mestre d’anglès.
Duu a terme el treball en grup i demostra, a través de les seves aportacions i la seva implicació, els coneixements adquirits durant l’assignatura.
Tipo B Código Resultados de aprendizaje
 B5 Colabora activamente en la planificación del trabajo en equipo, en la distribución de las tareas y plazos requeridos.
Tipo C Código Resultados de aprendizaje
 C1 Expresa opiniones sobre temas abstractos o culturales de forma limitada.