2019_20
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Primària (2009)
 Assignatures
  LLENGUATGE MUSICAL
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Activitats Introductòries
PROVA TEÒRICA:

Es valorarà el grau d’assimilació dels continguts conceptuals de l’assignatura.
10
Treballs
MEMD5
TREBALL

Es valorarà la creativitat, l'harmonització, i l'adaptació als alumnes d'una composició feta amb el suport de les TIC
40
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
PROVA ORAL

Es valorarà la capacitat per llegir una partitura amb correcció d'entonació i ritme.
50
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Challey, J. i altres. Teoría completa de la música” (2 vol2.) Alphonse Leduc. París. 1964.

López de Arenosa, E.Ritmo y lectura, vol. I. Real musical.

López de Arenosa, E. Dictado musical. Real Musical. Madrid.

Navarrete, A. i altres.El lenguaje musical. Sociedad Didáctico Musical.

Oliver, A., López de Arenosa, E., Pildain, J.Lenguaje musical. Real Musical.

de Pedro, D.Teoría de la música.Real Musical.

Zamacois, J.Teoría de la música .(2 vols).Labor

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.