2019_20
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Primària (2009)
 Assignatures
  ACTIVITAT FÍSICA I ESPORTIVA A L'EDAT ESCOLAR
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Proves pràctiques
A10
B2
B3
B5
B6
C2
C3
C4
Realització de treballs pràctics a l'aula específica
50% Nota: Assistència sessions pràctiques. ( 80% d’assistència)
20% Nota: Treballs, lectures i debats.
30% Nota: Presentació dossier pràctic.
45%
Proves mixtes
A1
A10
B1
B3
B6
C3
C4
C5
Els alumnes hauran de superar un examen final Teòric de 2 parts:
Una part de preguntes tipus test, amb una puntuació màxima total de 3 punts i una part de preguntes curtes amb una puntuació màxima total de 7 punts. La suma de les dos parts serà la nota final de la
part Teòrica.
45%
Altres  

L'assistència a les classes és obligatòria donat el caràcter pràctic de l'assignatura, amb un mínim d'assistència del 80%

10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Donat que aquesta assignatura consta de sis blocs de continguts s'han de superar tots els blocs de forma indepenent i la qualificació final correspondrà a la mitjana dels resultats obtinguts en cadascun d'ells.

La informació al respecte a l'avaluació es donarà al començament de cada bloc.

- Les tasques recuperades en 2ª oportunitat tindran com a nota màxima un 5.

- Si un alumne no assisteix a classe el dia que es realitza una activitats d'avaluació d'aula (exposició, disseny de sessió, debat, pràctica...), aquesta no podrà ser recuperada i quedarà suspesa, excepte en aquelles circumstàncies i condicions que especifica normativa acadèmica URV.

- Les tasques no presentades dins el termini establert no seran avaluades i la tasca quedarà suspesa sense possibilitat de recuperar-se.

- L'assistència a classe ha d'estar aprovada per poder fer la mitjana amb les proves pràctiques.

- Criteris de correcció lingüística: Tota la documentació lliurada per part de l'alumnat al professorat ha de reunir els requisits mínims aprovats pel consell de mestres amb la finalitat de ser avaluat positivament.

- D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.