2021_22
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
castellano 
 
Grado en Educación Primaria (2009)
 Asignaturas
  TRABAJO DE FIN DE GRADO
DATOS IDENTIFICATIVOS 2021_22
Asignatura (*) TRABAJO DE FIN DE GRADO Código 11234301
Titulación
Grado en Educación Primaria (2009)
Ciclo
Descriptores Cr.totales Tipo Curso Periodo Horarios y datos del examen
9 Trabajo fin de grado Cuarto AN
Modalidad y lengua de impartición Ver grupos de trabajo
Prerrequisitos
Departamento Bioquímica y Biotecnología
Ingeniería Informática y Matemáticas
Estudios Ingleses y Alemanes
Filología Catalana
Filologías Románicas
Historia e Historia del Arte
Pedagogía
Psicología
Coordinador/a
GILABERT MEDINA, SANDRA
Correo-e luis.marques@urv.cat
joseluis.lazaro@urv.cat
mteresa.novo@urv.cat
franciscojavier.gracia@urv.cat
monica.casellas@urv.cat
mariarosa.tamarit@urv.cat
joseplluis.penalver@urv.cat
janaina.oliveira@urv.cat
mariajosep.alemany@urv.cat
nuria.voltas@urv.cat
mireia.calvo@urv.cat
sandra.gilabert@urv.cat
francisca.segarra@urv.cat
martina.morell@urv.cat
ignasi.duch@urv.cat
silvia.vea@urv.cat
montserrat.canela@urv.cat
jorgemanuel.duenas@urv.cat
enricjacint.marquez@urv.cat
carmen.castillo@urv.cat
victor.grau@urv.cat
joseluis.canadilla@urv.cat
manel.leor@urv.cat
jaume.camps@urv.cat
maria.revilla@urv.cat
jordi.mogas@urv.cat
raquel.riera@urv.cat
albert.irigoyen@urv.cat
carles.royo@urv.cat
georgette.vanginkel@urv.cat
beatriz.lores@urv.cat
ricard.ramirez@urv.cat
alicia.garcia@urv.cat
pedro.boluda@urv.cat
sandra.badia@urv.cat
nestor.villacampa@urv.cat
eduard.masdeu@urv.cat
asela.balana@urv.cat
adria.torrens@urv.cat
antoni.brosa@urv.cat
alfredjoaquim.olivart@urv.cat
montserrat.fortuny@urv.cat
alejandro.gironde@urv.cat
Profesores/as
MARQUÉS MOLÍAS, LUIS
LÁZARO CANTABRANA, JOSÉ LUIS
NOVO MOLINERO, MARIA TERESA
GRACIA SANCHO, FRANCISCO JAVIER
CASELLAS SANAHUJA, MÒNICA
TAMARIT SUMALLA, MARIA ROSA
PEÑALVER GARCIA, JOSEP LLUIS
DE OLIVEIRA RAMOS, JANAINA MINELLI
ALEMANY VAZQUEZ, MARIA JOSEP
VOLTAS MORESO, NÚRIA
CALVO MONNE, MIREIA
GILABERT MEDINA, SANDRA
SEGARRA IBAÑEZ, FRANCISCA
MORELL GONZALO, MARTINA
DUCH GAVALDA, IGNASI
VEÀ VILA, SÍLVIA
CANELA GRAU, MONTSERRAT
DUEÑAS RADA, JORGE MANUEL
MÁRQUEZ MÁRQUEZ, ENRIC JACINT
CASTILLO PERALTA, CARMEN
GRAU FERRER, VICTOR
CAÑADILLA LÓPEZ DE COCA, JOSÉ LUÍS
LEOR PASTOR, MANEL
CAMPS GIRONA, JAUME
REVILLA GONZALEZ, MARIA
MOGAS RECALDE, JORDI
RIERA SAL, RAQUEL
IRIGOYEN ZARAGOZA, ALBERT
ROYO BIETO, CARLES
VAN GINKEL RIBA, GEORGETTE
LORES GÓMEZ, BEATRIZ
RAMÍREZ MERLOS, RICARD
GARCÍA LÓPEZ, ALICIA
BOLUDA LÓPEZ, PEDRO
BADIA MESTRE, SANDRA
VILLACAMPA OLIVÁN, NÉSTOR
MASDEU YÉLAMOS, EDUARD
BALAÑA CARRERAS, ASELA
TORRENS URRUTIA, ADRIÀ
BROSA RODRÍGUEZ, ANTONI
OLIVART MOR, ALFRED JOAQUIM
FORTUNY LAHOZ, MONTSERRAT
GIRONDE , ALEJANDRO
Web http://http://www.fcep.urv.cat/
Descripción general e información relevante

A causa de l’emergència sanitària provocada per la COVID-19 poden haver-hi canvis en la docència, avaluació i calendaris del curs 2021-22. Aquests canvis s’informaran a l’espai Moodle de cada assignatura. El Treball de Fi de Grau (TFG) s’ha d’entendre com un mòdul o matèria de caràcter globalitzador orientat a la integració de les competències associades al títol. Per tant, té com a finalitat afavorir que l’estudiant consolidi el marc competencial recollit a les directrius dels nous graus d’Educació (Ordres ECI/3854/2007 i ECI/3857/2007). Situat al final de la titulació, el TFG té com a objectius garantir l’assoliment de les competències professionalitzadores del futur mestre/a i palesar la capacitat d’autoregulació conreada al llarg de la formació, així com conscienciar l’estudiant sobre les pròpies necessitats enfocades a la pràctica docent. Per aquesta raó, el TFG ha de ser fruit de planificacions acurades, de presa de decisions estratègiques, d'avaluació constant dels corresponents processos i de l'aprofitament dels intercanvis mantinguts amb els tutors responsables. Més específicament, el TFG consisteix en el desenvolupament d’un projecte de recerca, anàlisi o planificació educativa orientats a la millora de la pràctica escolar, amb una vinculació preferentment directa amb el Pràcticum II sota la direcció d’un professorat tutor. Aquest projecte, d’acord amb el pla d’estudis vigent, és de naturalesa obligatòria, compta amb una càrrega lectiva de 9 crèdits ECTS i per a matricular-lo cal tenir assolits 168 crèdits. Es pot realitzar en anglès com a forma de certificar la competència C1. Com en el cas de les pràctiques, el TFG és d'una única convocatòria. A la web de la FECP, http://www.fcep.urv.cat/ es troba la Normativa o Guia del TFG dels Graus d'Educació Infantil i Primària, on hi consten totes les informacions relatives a àmbits de treball del TFG, assignació de tutors, així com es concreten les informacions d'aquesta guia docent.

(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente.