Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES SOCIALS II |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES SOCIALS II | Codi | 11244113 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Quart | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
, Revista Cuadernos de Pedagogía, , DEAN, J., Ensenyar història a Primària, , Zenobita edicions EGAN, KIERAN, La comprensión de la realidad en la educación infantil y primaria., 1991, Morata FELIU, M. i HERNÀNDEZ, X., 12 ideas clave. Enseñar y aprender historia, , Graó GAVALDÀ, A. (ed.), L'escola catalana en el context de la renovació eduativa., , Fundació d'Estudis Socials Josep Recasens HERNÀNDEZ, F. X., Didáctica de las ciencias sociales, geografía e historia., 2007, Graó , Revista Íber. Didáctica de las Ciencias Sociales, Geografía e Historia, , , Revista Investigación en la Escuela., , PLUCKROSE, H., Enseñanza y aprendizaje de la historia, 1996, Morata - MEC TREPAT, C.A. i COMES, P., El tiempo y el espacio en la didáctica de las ciencias sociales., 1998, ICE-UB / Graó |
Complementària | |