2019_20
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
castellano 
 
Grado en Educación Primaria (Campus Terres de l'Ebre) (2009)
 Asignaturas
  TRABAJO DE FIN DE GRADO
DATOS IDENTIFICATIVOS 2019_20
Asignatura (*) TRABAJO DE FIN DE GRADO Código 11244301
Titulación
Grado en Educación Primaria (Campus Terres de l'Ebre) (2009)
Ciclo
Descriptores Cr.totales Tipo Curso Periodo Horarios y datos del examen
9 Trabajo fin de grado Cuarto AN
Modalidad y lengua de impartición Ver grupos de trabajo
Prerrequisitos
Departamento Bioquímica y Biotecnología
Ingeniería Informática y Matemáticas
Estudios Ingleses y Alemanes
Filología Catalana
Filologías Románicas
Historia e Historia del Arte
Pedagogía
Psicología
Coordinador/a
HOLGADO GARCÍA, JOSÉ BENITO
Correo-e josep.holgado@urv.cat
nuria.gil@urv.cat
consol.cordero@urv.cat
miriam.segura@urv.cat
mario.gonzalez@urv.cat
cinta.forcadell@urv.cat
laura.villalba@urv.cat
joancarles.obiol@urv.cat
margarita.celma@urv.cat
rosa.barranco@urv.cat
nuria.palau@urv.cat
josemanuel.delavega@urv.cat
carlesmaria.castella@urv.cat
nuria.serra@urv.cat
claudia.fernandez@urv.cat
Profesores/as
HOLGADO GARCÍA, JOSÉ BENITO
GIL DURAN, MARIA NÚRIA
CORDERO GONZALEZ, CONSUELO
SEGURA MEIX, MÍRIAM
GONZÁLEZ JORGE, MARIO
FORCADELL VERICAT, MARIA CINTA GUADALUPE
VILLALBA ARASA, LAURA
OBIOL REVERTER, JOAN CARLES
CELMA TAFALLA, MARGARITA
BARRANCO REVERTER, ROSA
PALAU SENDRA, NÚRIA
DE LA VEGA CARRERA, JOSÉ MANUEL
CASTELLÀ ESPUNY, CARLES MARIA
SERRA BENEDICTO, NURIA
FERNANDEZ BELTRA, CLAUDIA
Web http://www.fcep.urv.cat/
Descripción general e información relevante El Treball de Fi de Grau (TFG) s’ha d’entendre com un mòdul o matèria de caràcter globalitzador orientat a la integració de les competències associades al títol. Per tant, té com a finalitat afavorir que l’estudiant consolidi el marc competencial recollit a les directrius dels nous graus d’Educació (Ordres ECI/3854/2007 i ECI/3857/2007). Situat al final de la titulació, el TFG té com a objectius garantir l’assoliment de les competències professionalitzadores del futur mestre/a i palesar la capacitat d’autoregulació conreada al llarg de la formació, així com conscienciar l’estudiant sobre les pròpies necessitats enfocades a la pràctica docent. Per aquesta raó, el TFG ha de ser fruit de planificacions acurades, de presa de decisions estratègiques, d'avaluació constant dels corresponents processos i de l'aprofitament dels intercanvis mantinguts amb els tutors responsables. Més específicament, el TFG consisteix en el desenvolupament d’un projecte de recerca, anàlisi o planificació educativa orientats a la millora de la pràctica escolar, amb una vinculació preferentment directa amb el Pràcticum II sota la direcció d’un professorat tutor. Aquest projecte, d’acord amb el pla d’estudis vigent, és de naturalesa obligatòria, compta amb una càrrega lectiva de 9 crèdits ECTS i per a matricular-lo cal tenir assolits 168 crèdits. Es pot realitzar en anglès com a forma de certificar la competència C1. Com en el cas de les pràctiques, el TFG és d'una única convocatòria. A la web de la FECP, http://www.fcep.urv.cat/ es troba la Normativa o Guia del TFG dels Graus d'Educació Infantil i Primària, on hi consten totes les informacions relatives a àmbits de treball del TFG, assignació de tutors, així com es concreten les informacions d'aquesta guia docent.
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente.