2018_19
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Grau d'Educació Infantil (2009)
 Assignatures
  PROCESSOS I CONTEXTOS EDUCATIUS
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
A6
A10
B5
B6
C2
C3
L'estudiant ha de realitzar un treball individual i treballs en equip. 30%
Proves de desenvolupament
A1
A9
Avaluació dels continguts treballats a la matèria a partir de proves de desenvolupament 50%
Altres  

Activitats de classe i participació en fòrums de discussió virtual

20%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

${1}iPer superar l'assignatura cal APROVAR les proves de desenvolupament, els treballs en equip i el treball individual indicats a la Guia Docent.${1}i

${1}iEs considera aprovat una puntuació superior o igual a 5; puntuació que s'haurà d'assolir de forma independent en cadascuna de les tres activitats amb pes directe a la nota. (Prova escrita, treballs en equip i treball individual). L'alumnat que no superi alguna d'aquestes activitats tindrà opció a realitzar una recuperació proposada pel/per la professor/a. El lliurament de les activitats de recuperació es concentraran al final del període lectiu.${1}i

${1}iTotes les activitats de recuperació tindran una puntuació màxima de 5 punts.${1}i

${1}iL'assistència a classe és recomanada i obligatòria. L'alumnat que no assisteixi amb regularitat a les classes presencials (80%), haurà de fer i superar un treball complementari (Pla Alternatiu) a efectes de qualificació de l'apartat d'activitats de classe. L'alumnat ha de comunicar al/a la professor/a de la matèria al principi de curs (setembre i octubre), si es dona el cas, la necessitat de realitzar el Pla Alternatiu.${1}i