Grado en Educación Infantil (2009) |
Asignaturas |
DIFICULTADES DE APRENDIZAJE Y TRASTORNOS DEL DESARROLLO |
Evaluación |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2015_16 |
Asignatura | DIFICULTADES DE APRENDIZAJE Y TRASTORNOS DEL DESARROLLO | Código | 11254009 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Formación básica | Segundo | 1Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Metodologías | Competencias | descripción | Peso | ||||
Sesión magistral |
|
Donat que cada campus te una temporització diferent, cada seu realizarà una metodologia d'avaluació diferenciada: CAMPUS SESCELADES: A través d'examen mixte amb preguntes tipus test (els errors penalitzen) i la resolució d'un cas pràctic. Hi haurà dos exàmens, un al desembre i un de recuperació per qui no hagi arribat al 5 que es farà al gener. CAMPUS TERRES DE L'EBRE: A través d'un examen de desenvolupament i la resolució d'un cas pràctic. Hi haurà dos exàmens, un al finalitzar l'assignatura i un de recuperació per a qui no hagi arribat al 5. CAMPUS BAIX PENEDÈS: A través d'un examen objectiu tipus test (els errors penalitzen), en el que s'avaluarà tant la part pràctica com la teòrica. Hi haurà 2 exàmens parcials (un al desembre i l'altre al març), un examen global i un examen de recuperació al març-abril per a qui no hagi arribat al 5. |
6 | ||||
Presentaciones/exposiciones |
|
Presentació oral en format tecnològic que es realitzarà en grup. A l'inici de curs s'especificarà els punts que es valoraran i els temes que es treballaran. |
2 | ||||
Estudio de caso |
|
Es plantejaran diferents casos pràctics relacionats amb el contingut de l'assignatura que permetin reflexionar a l'alumne sobre els coneixements que està adquirint. Aquests activitats s'entregaran a través del moodle. |
2 | ||||
Otros | . |
Otros comentarios y segunda convocatoria | |||
Per superar l'assignatura s'ha d'haver aprovat l'examen teòric (amb una nota igual o superior a 5). La suma de totes les activitats amb pes a la nota (examen + exposicions + supòsits pràctics) també ha de ser superior a 5. Pels que suspenguis l'examen hi haurà una segona convocatòria. No hi ha segona convocatòria de les altres activitats d'avaluació.D'acord amb la normativa vigent el professorat podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluades i formatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les classes i de les proves avaluades i seran d'obligat compliment per a l'estudiant. |