2018_19
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
 
 
Grado en Educación Infantil (2009)
 Asignaturas
  ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LAS CIENCIAS EXPERIMENTALES, CIENCIAS SOCIALES Y LAS MATEMÁTICAS III
   Resultados de aprendizaje
Tipo A Código Resultados de aprendizaje
 A1 Coneix els principis i bases per la didàctica de les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques en l’etapa i les estratègies didàctiques per el seu desenvolupament.
Construeix una base sòlida de coneixements sobre les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques.
Coneix i valora críticament el currículum.
Realitza propostes didàctiques i sap justificar-les.
 A2 Coneix els principis i bases per a la didàctica de les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques en l'etapa i les estratègies didàctiques per al seu desenvolupament.
Comprendre les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques com a coneixement sociocultural.
Promou i facilita els aprenentatges en la primera infància des d’una perspectiva globalitzadora.
Construeix una base sòlida de coneixements sobre les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques.
 A3 Elabora i aplica propostes diàctiques en relació a la interacció entre la ciència, la tècnica, l'estructura social i les matemàtiques.
 A7 Proposa experiències d’iniciació a les tecnologies de la informació i la comunicació en l’àmbit de les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques.
Coneix la metodologia científica i promou el pensament científic i l'experimentació. Utilitza la metodologia científica per a disssenyar activitats escolars relatives a les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques del currículum de l'Educació Infantil, tot utilitzant el pensament crític, lògic i creatiu.
Elabora i aplica propostes diàctiques en relació a la interacció entre la ciència, la tècnica, l'estructura social i les matemàtiques.
Coneix i sap utilitzar les TIC com a recursos didàctics.
Comprendre les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques com a coneixement sociocultural.
 A11 Coneix la metodologia científica i promou el pensament científic i l’experimentació, utilitzant la metodologia científica per dissenyar activitats escolars relatives a les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques del curriculum de l’educació infantil, utilitzant el pensament crític, lògic i creatiu.
Reflexiona i analitza sobre propostes didàctiques elaborades per altres i sobre les pràctiques d’aula amb el fi d’innovar i optimitzar la labor.
Tipo B Código Resultados de aprendizaje
 B3 Busca nuevos procedimientos y métodos para hacer las cosas.
Experimenta con procedimientos nuevos.
Analiza una situación dada e identifica aspectos que deben mejorar.
Propone nuevas ideas, oportunidades o soluciones a problemas y/o procesos conocidos.
 B4 Gestiona y organiza el trabajo y el tiempo acuerdo con la planificación dada.
Hace el trabajo previsto acuerdo con los criterios de calidad dados.
Propone mejoras a las orientaciones relativas de cómo realizar el trabajo con calidad.
 B5 Participa de forma activa y comparte información, conocimiento y experiencias.
Colabora activamente en la planificación del trabajo en equipo, en la distribución de las tareas y plazos requeridos.
Tipo C Código Resultados de aprendizaje
 C2 Utiliza programario para la comunicación off-line: editores de textos, hojas de cálculo y presentaciones digitales.
Utiliza programario para la comunicación on-line: herramientas interactivas (web, Moodle, blogs...), correo electrónico, foros, chat, videoconferencias, herramientas de trabajo colaborativo...
 C3 Evalúa críticamente la información y sus fuentes y la incorpora a la propia base de conocimientos y a su sistema de valores.
 C4 Produce un texto oral gramaticalmente correcto.
Produce un texto oral bien estructurado, claro y eficaz.
Produce un texto escrito gramaticalmente correcto.
Produce un texto escrito bien estructurado, claro y rico.