Grado en Educación Infantil (2009) |
Asignaturas |
PLANIFICACIÓN Y PROGRAMACIÓN DE LA PRÁCTICA PSICOMOTRIZ EN LA ESCUELA |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2018_19 | |||||||||||||||||
Asignatura (*) | PLANIFICACIÓN Y PROGRAMACIÓN DE LA PRÁCTICA PSICOMOTRIZ EN LA ESCUELA | Código | 11254225 | |||||||||||||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||||||||||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | Horarios y datos del examen | |||||||||||||
3 | Optativa | 2Q |
||||||||||||||||
Modalidad y lengua de impartición | Ver grupos de trabajo | |||||||||||||||||
Prerrequisitos | ||||||||||||||||||
Departamento | Pedagogía |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Correo-e | sandra.gilabert@urv.cat aina.gavalda@urv.cat |
|||||||||||||||
Profesores/as |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripción general e información relevante | L’assignatura pretén que l’alumnat prengui contacte i s’inicií en l’elaboració d’un projecte de psicomotricitat per a l’escola. Per altra banda, es vol analitzar el concepte de “coherència educativa” fent un paral•lelisme entre els principis de la pràctica psicomotriu i els principis psicopedagògics d’una escola constructivista, centrada en la persona. Aquesta assignatura culmina el procés de formació de la menció d’Educació Psicomotriu, per aquesta raó es requereixen uns coneixements previs de psicomotricitat cursats en les matèries tan obligatòries com optatives d’aquesta temàtica. | |||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |