2019_20
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Infantil (2009)
 Assignatures
  PRÀCTICUM I
   Fonts d'informació
Bàsica ALEGRE, M.A., L’acollida i l’escolarització, Barcelona, Ed., 2006
ANTÚNEZ S. , Claves para la organización de centros escolares., Barcelona: Horsori, 1993
ANTÚNEZ, S. i GAIRÍN, J. , La organización escolar: práctica y fundamentos., Barcelona: Graó, 1996
ARMENGOL, C. i altres , Seguint el fil de l’organització., UAB, 2003
CORONEL, J.M.; LÓPEZ, J. y SANCHEZ, M., Para comprender las organizaciones, Sevilla: Repiso, 1994
GAIRÍN, J. y DARDER, P. (Coord.) , Organización de centros educativos. Aspectos básicos., Barcelona: Praxis, 1996
IRANZO, P., Asesoramiento pedagógico al profesorado, Madrid: Ed. Síntesis. , 2012
IRANZO, P., Innovando en educación. Formarse para cambiar... , Barcelona: Ed. Erasmus. , 2009
JACKSON, P. W. , La vida en las aulas, Madrid: Morata, 2000


- ALEGRE, M.A.(2006). L’acollida i l’escolarització de l’alumnat d’origen estranger al sistema educatiu català. A BONAL, X (dir). L’Estat de l’educació s Catalunya.Anuari 2005. Barcelona, Ed. Mediterrània, 2006.

- ANTÚNEZ S. (1993). Claves para la organización de centros escolares. Horsori, Barcelona.

- ANTÚNEZ, S. i GAIRÍN, J. (1996). La organización escolar: práctica y fundamentos. Graó, Barcelona.

- ARMENGOL, C. i altres (2003). Seguint el fil de l’organització. Col.lecció Materials, Publicacions UAB. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès.

- CORONEL, J.M.; LÓPEZ, J. y SANCHEZ, M. (1994). Para comprender las organizaciones escolares. Repiso, Sevilla.

- GAIRÍN, J. y DARDER, P. (Coord.) (1996). Organización de centros educativos. Aspectos básicos. Praxis, Barcelona.

- JACKSON, P. W (2000) La Vida en las aulas, Morata, Madrid.

- SANTOS, M. (2001): La escuela que aprende. Morata, Madrid.

Webs d’interès

http://www.gencat.cat/educacio

http://www.xtec.cat

Complementària