Grado en Educación Infantil (2009) |
Asignaturas |
PRÁCTICUM II |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2019_20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Asignatura (*) | PRÁCTICUM II | Código | 11254402 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | Horarios y datos del examen | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 | Prácticas externas obligatorias | Cuarto | AN conv. única |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Modalidad y lengua de impartición | Ver grupos de trabajo | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Departamento | Bioquímica y Biotecnología Ingeniería Informática y Matemáticas Estudios Ingleses y Alemanes Filología Catalana Filologías Románicas Historia e Historia del Arte Pedagogía Psicología |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Correo-e | enriqueta.barniol@urv.cat antoni.gavalda@urv.cat carmen.conde@urv.cat montserrat.rios@urv.cat monica.casellas@urv.cat patricia.terradellas@urv.cat joseplluis.penalver@urv.cat juan.fuguet@urv.cat nuria.garciaa@urv.cat josepmaria.pons@urv.cat evelin.blanco@urv.cat anaines.renta@urv.cat mireia.calvo@urv.cat ainara.blanco@urv.cat sandra.gilabert@urv.cat silvia.vea@urv.cat enricjacint.marquez@urv.cat helena.madurell@urv.cat joseluis.canadilla@urv.cat mariateresa.gamez@urv.cat manel.leor@urv.cat maria.revilla@urv.cat pilar.figueras@urv.cat raquel.riera@urv.cat georgette.vanginkel@urv.cat evamaria.castano@urv.cat esmeralda.oliver@urv.cat alicia.garcia@urv.cat montserrat.sorribas@urv.cat susanamaria.campillo@urv.cat |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Profesores/as |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Web | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Descripción general e información relevante | La finalitat del pràcticum del grau d’Educació Primària és integrar els coneixements teoricopràctics i professionals i adequar-los a les necessitats socials actuals afavorint la col•laboració entre la facultat i els centres educatius; adquirir, al mateix temps, un coneixement pràctic de l’aula i de la seva gestió, un coneixement i aplicació dels processos d’interacció i comunicació a l’aula i un domini de les habilitats, tècniques, actituds i hàbits necessaris per fomentar un clima d’aula que faciliti l’aprenentatge i la convivència, i controlar i fer el seguiment dels procés educatiu d’ensenyament-aprenentatge, actuant i reflexionant des de la pràctica. Per poder matricular aquesta assignatura l'alumne ha de tenir superats un mínim de 120 ECTS de l'ensenyament. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |