2010_11
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Infantil (Campus Terres de l'Ebre) (2009)
 Assignatures
  PROCESSOS I CONTEXTOS EDUCATIUS
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentació de la matèria i dels seus requeriments: competències, continguts, metodologia i avaluació. Establiment de dinàmiques de coneixement personal. Formació de grups de treball.
Sessió Magistral Exposició dels continguts de l'assignatura per part del professor/a amb la utilització de suport material, especialment les TIC. Es facilita la participació de l'alumnat.
Presentacions / exposicions Exposició oral per part dels alumnes d'un tema concret o d'un treball davant dels companys de classe utilitzant suport TIC, prèvia presentació escrita i amb l'assessorament del professor/a.
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària Plantejament de situacions pràctiques sobre el contingut de la matèria. Els alumnes, en grups reduïts, les estudiaran i proposaran la solució argumentada per resoldre-les. A continuació es farà una posada en comú i es trauran conclusions.
Treballs Activitats extenses que l'alumne ha de presentar al professor.
Resolució de problemes, exercicis Anàlisi i solució d'exercicis relacionats amb la temàtica de la matèria.
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge Recopilació d'informació per part de l'estudiant a fi que reflexioni sobre la seva evolució i assoliment de competències professionals.
Seminaris Treball en profunditat d'un tema relacionat amb la Història de l'Educació.