Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
ESCOLA INCLUSIVA I ATENCIÓ PRIMERENCA |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | ESCOLA INCLUSIVA I ATENCIÓ PRIMERENCA | Codi | 11264005 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Segon | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació de l'assignatura |
Sessió Magistral | Presentació dels continguts conceptuals |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Anàlisi de documents audiovisuals, lectures i comentaris d'articles, etc. Donada una situació concreta, buscar possibles alternatives per tal d'ajustar la intervenció psicoeducativa. |
Presentacions / exposicions | Presentacions orals amb suport power point d'algun tema sobre el que s'hagi fet un exercici d'aprofundiment. |
Pràctiques a través de TIC | Recerca de recursos d'atenció a la diversitat a Internet |
Treballs | Treball d'aprofundiment d'un tema de l'assignatura |
Debats | Discussió i argumentació de punts problemàtics per fer realitat una escola inclusiva |