Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
ESCOLA INCLUSIVA I ATENCIÓ PRIMERENCA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | ESCOLA INCLUSIVA I ATENCIÓ PRIMERENCA | Codi | 11264005 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Segon | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Anàlisi de documents audiovisuals, lectures i comentaris d'articles, etc. Donada una situació concreta, buscar possibles alternatives per tal d'ajustar la intervenció psicoeducativa. |
15% | ||||||||
Presentacions / exposicions |
|
Presentacions orals amb suport power point d'algun tema sobre el que s'hagi fet un exercici d'aprofundiment. | 10% | ||||||||
Treballs |
|
Treball d'aprofundiment d'un tema de l'assignatura | 25% | ||||||||
Proves de desenvolupament |
|
Examen dels continguts de l'assignatura | 50% | ||||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per aprovar l'assignatura cal que totes les activitats d'avaluació siguin positives |