2011_12
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Infantil (Campus Terres de l'Ebre) (2009)
 Assignatures
  ORGANITZACIÓ DE L'ESPAI ESCOLAR, MATERIALS I HABILITATS DOCENTS
   Fonts d'informació
Bàsica Antón Rosera, M., Planificar l'etapa 0-6. Compromiso de sus agentes y práctica cotidiana, 2009, Graó
Bassedas, Eulàlia, Aprendre i ensenyar a l'educació infantil, 1999, Graó
Beltran, Mercè, La secuencia formativa, fases de desarrollo i de síntesis, 2006, Graó
Cano, E., Com millorar les competències dels docents. Guia per a l'autoavaluació i el desenvolupament de les competències del professorat., 2005, Graó
Departament d'Educació, Decret del segon cicle d’educació Infantil. , 2008, Departament d'Educació
Departament d'Educació, Decret del primer cicle d'Educació Infantil, 2010, Departament d'Educació
Departament d'Educació, Instruccions d'inici de curs per a l'organització i funcionament dels centres d'infantil i primària públics, 2010, Departament d'Educació
Departament d'Educació, Instruccions d'inici de curs per a l'organització i funcionament de les llars d'infants del Departament d'Educació., 2010, Departament d'Educació
Diez, Mª del Carme, Mi escuela sabe a naranja. Estar y ser en la escuela de educación infantil., 2008, Graó
Associació de mestres de Rosa Sensat., L'educació de 0 a 6 anys avui., , Temes d'Infància
, Escuelas infantiles de Reggio Emilia. La inteligencia se construye usándola. , 2005, Morata
Benlloch, M., Com fer una escola de tots i per a tots , 2002, Associació de mestres de Rosa Sensat
Gather, Mónica, La organización del trabajo escolar. Una oportunidad para repensar la escuela. , 2010, Graó
Geís, M.A., Dirigir la escuela 0-3, 2006, Graó
Goldschmied, E., Educar a l'infant a l'escola bressol, 1998, Associació de mestres de Rosa Sensat
Loughlin, C.E., El ambiente de aprendizaje. Diseño y organización. , 2002, Morata
Morgado, I., Emocions i intel·ligència social. Una aliança entre els sentiments i la raó, 2006, Mina
Quinto, B., Los talleres en educación infantil, espacios de crecimiento., 2005, Graó

Complementària Antunez, S., Claves para la organización de centros escolares :Hacia una gestión participativa y autónoma. , 2006, Horsori
Brown, B., Desaprernder la discriminación en educación infantil, 2009, Morata
De la Herran, A., Didáctica general, 2008, Mc Graw Hill
Escamilla, A., Las competencias básicas :Claves y propuestas para su desarrollo en los centros. , 2008, Graó
Escamilla, A., Las competencias en la programación de aula :Infantil y primaria (3-12 años). , 2009, Graó
Escamilla, A., La LOE :Perspectiva pedagógica e histórica : Glosario de términos esenciales. , 2006, Graó
gairin, J., Organización de centros educativos: aspectos básicos., 1996, Praxis
Garcia López, J., Les competències bàsiques, un nou concepte educatiu?, 2009, Serveis pedagògics
González, Mª T,, Organización y gestión de Centros Escolares: Dimensiones y procesos. , 2003, Pearson-Prentice Hall
Palou, Sílvia, Sentir y crecer. El crecimiento emocional en la infancia., 2004, Graó
Sanchez, Marta, La escuela infantil: Observatorio privilegiado de las desigualdades., 2007, Graó
Zabala, Antoni, La pràctica educativa, 1994, Graó