2013_14
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009)
 Assignatures
  ESCOLA INCLUSIVA I ATENCIÓ PRIMERENCA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
B2
B3
Assistència i participació activa a les pràctiques.

Lectura d'articles.

Comentari de documents audiovisuals.

Anàlisi de materials educatius.
25%
Treballs
A2
B3
B5
C3
C4
Treballs d'aprofundiment sobre temàtica de la matèria 25%
Proves mixtes
B3
B6
C3
C4
Prova on es valoraran els continguts treballats a la matèria. 45%
Altres  

Autoavaluació

5%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Tota la documentació lliurada per part de l'alumnat al professorat ha de reunir els requisits mínims aprovats pel consell de mestres amb la finalitat de ser avaluat positivament

Per aprovar l'assignatura cal que totes les activitats d'avaluació siguin positives.

Hi haurà proves escrites sobre els continguts de la matèria (part psicologia (30%) i part de pedagogia (70%). Cal aprovar cada part amb un 5 com a mínim. En la recuperació de les proves escrites no es podrà treure més d'un 5.

Treballs en grup (màxim 4 persones) seguint les orientacions formals per elaborar articles/treballs donades pel departament de Pedagogia de la URV. És valorà la consulta de fonts diverses bibliogràfiques i la qualitat de la informació, innovació i esperit crític i pràctic.

Les pràctiques són presencials i obligatòries (80%). En casos excepcional cal parlar amb el professor/a.

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.