2013_14
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009)
 Assignatures
  ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA I
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
A6
Es tindrà en compte la pertinença dels continguts desenvolupats i així com la motivació i la capacitat de resoldre els dubtes plantejats.
Es valorarà l'avaluació entre iguals així com la col·laboració en la sessió a través de dubtes pertinents.
5%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A6
Es tindrà en compte la capacitat de resolució de les problemàtiques plantejades així com l'anàlisi, la justificació i el plantejament. 5%
Treballs
A6
S'avaluaran la síntesi i la reflexió dels continguts treballats al llarg de l'assignatura així com el plantejament dels continguts i la coherència, pertinença i motivació de les activitats compilades. 45%
Proves de desenvolupament
A6
S'avaluaràn els coneixements teòrics, l'anàlisi i el seu plantejament. 45%
Altres  

Es valorarà la motivació i l'evolució de l'estudiant.

 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per poder fer la mitjana i aprovar l'assignatura, s'han d'haver superat totes les parts amb un percentatge mínim d'un 50% de la nota de cada part.

Només es pot establir una segona convocatòria per la prova de desenvolupament final, prèviament pactada amb grup.

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.