2013_14
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009)
 Assignatures
  DIDÀCTICA DE L'EDUCACIÓ PSICOMOTRIU A L'EDUCACIÓ INFANTIL I
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Pràctiques de camp/sortides
B1
B4
B6
C3
Participació en situacions de pràctica real a l'escola 25%
Treballs
MEP3
B2
B5
C5
C6
Elaboració d'una Unitat de Programació.

Treball d'observació.
35%


10%
Proves mixtes
MEP1
MEP2
Proves que combinen preguntes de desenvolupament, preguntes objectives de preguntes curtes i/o proves objectives tipus test.
30%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'avaluació serà continua is'expressarà amb una nota global. Per superar l'assignatura serà necessaricomplir els requisits següents:

- Obtenir una nota mínima de cincen cadascuna de les activitats amb pes a la nota.

- L'assistència és obligatòria a les sessions pràctiques de l'escola (mínim el 80% de les sessions)

- La participació activa en lesactivitats proposades i la coherència de les aportacions en els debatsrealitzats.

- La correcció lingüística a tantoral com escrita en les diferents activitats realitzades i presentades.

- Els treballs s'han de lliurar enels terminis establerts, en cas contrari no seran avaluats. Les dates delliurament s'especificaran al moodle, així com les normes i l'extensió delstreballs.

En cas de detectar plagis en les diferents tasquesd'avaluació l'assignatura queda suspesa sense dret a la segona convocatòria.

Quan en alguna de les activitatsd'avaluació l'alumne/a no obté una nota mínima de cinc, podrà optar a referl'activitat no superada, en segona convocatòria.

En cas que l'alumne no hagi pogut assistir al 80% de les pràctiques a l'escola predrà el dret d'avaluació continuada, podrà optar a una segona convocatòria que consistirà en: una prova teòric-pràctica dels continguts de l'assignatura i una unitat de programació individual.

Tota la documentació lliurada perpart de l'alumnat al professorat ha de reunir els requisits mínims aprovats pelconsell de mestres amb la finalitat de ser avaluat positivament.

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.

Tota la documentació lliurada per part del'alumnat al professorat ha de reunir els requisits mínims aprovats pel consellde mestres amb la finalitat de ser avaluat positivament.

L'avaluació serà continua i s'expressarà amb una nota global. Per superar l'assignatura serà necessari complir els requisits següents:

-Obtenir una nota mínima de cinc en cadascuna de les activitats amb pes a la nota.

-L'assistència és obligatòria a les pràctiques de camp (mínim de 80% de les sessions).

-La participació activa i la correcció lingüística en les diferents activitats i debats realitzats.

- Els treballs s'han de lliurar en els terminis establerts, en cas contrari no seran avaluats. Les dates de lliurament s'especificaran al moodle.

Quan en alguna de les activitats d'avaluació l'alumne/a no obté una nota mínima de cinc, podrà optar a refer l'activitat no superada.

En cas de detectar plagis en les diferents tasquesd'avaluació l'assignatura queda suspesa sense dret a la segona convocatòria.

En el cas que l'alumne no hagi pogut assistir al 80% de les pràctiques a l'escola perdrà el dret a l'avaluació contínua, podrà optar a una segona convocatòria que consistirà en:

- Una prova de caràcter teòric-pràctic sobre els continguts de l'assignatura.

- Una unitat de programació individual

-->