Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN LES DIFICULTATS DE COMUNICACIÓ I LLENGUATGE |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN LES DIFICULTATS DE COMUNICACIÓ I LLENGUATGE | Codi | 11274224 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||||
Activitats Introductòries |
|
Valoració de la disposició prèvia cap a l'assignatura (motivació, expectatives), la implicació i participació, i la regulació del treball individual i d'equip. | 5% | ||||||||
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge |
|
La carpeta d'aprenentatge és el recull de totes les activitats realitzades en la matèria. Els criteris d'avaluació són els següents: - Ajustament a les demandes realitzades. - Actitud responsable i implicació en el trebal d'equip. - Iniciativa en la cerca d¡informació. - Pertinència i rellevància del treball elaborat. - Aproximació crítica i creativa en el plantejament i resolució de tasques. - Utilització avançada de les tecnologies de la informació i la comunicació. - Correcció lingüística en la presentació de treballs. |
55% | ||||||||
Proves de desenvolupament |
|
Superació de proves d'aprenentatge referides a continguts treballats a classe i refernciats en documents i materials de treball. | 40% | ||||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
D'acord amb els objectius, els continguts i el funcionament proposat, l'avaluació de l'assignatura és continuada i exigeix la implicació personal i permanent de l'alumnat i del grup d'alumnes en les activitats programades i en el control i la regulació de l'aprenentatge individual i col·lectiu. Des d'aquesta perspectiva, és necessari controlar la implicació responsable de l'alumnat en la proposta de treball i, en conseqüència, l'assistència regular, que en cap cas pot ser inferior al 80 % de les sessions. S'entén per assistència regular la presència de l'alumnat i dels membres del grup de treball a les sessions previstes en el calendari de treball de l'assignatura. Informació sobre l'avaluació: - Per tenir dret a l'avaluació continuada és requisit imprescindible l'assistència a classe. - Per aprovar cal un mínim de 5, tant en l'avaluació del portafoli o carpeta d'aprenentatge com en la prova de desenvolupament. - Es tindrà en compte per separat la nota del portafoli i la de la prova. - La segona convocatòria manté els mateixos criteris d'avaluació, i per tant, es basa també, en l'elaboració del portafoli d'aprenentatge i en la superació de la prova escrita. D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. |