2013_14
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009)
 Assignatures
  PLANIFICACIÓ I PROGRAMACIÓ DE LA PRÀCTICA PSICOMOTRIU A L'ESCOLA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
A1
MEP2
MEP3
B1
B2
B3
B4
B5
B6
C3
C4
Realització d'un treball indidual:
Guió organitzat i justificat del projecte de psicomotricitat amb breus concrecions dels continguts que l'integren. L'extensió es concretarà al moodle.


Planificació de situacions educatives globalitzades que contemplin el conjunt d'àrees de coneixement i experiència.
Treball en grup reduït que afavoreixi la transferència, des de la sala de psicomotricitat a l'aula, dels aprenentatges realitzats pels infants.
65%






25%
Altres  

Valoració personal


10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'avaluació serà continua is'expressarà amb una nota global. Per superar l'assignatura serà necessaricomplir els requisits següents:

- Obtenir una nota mínima de cincen cadascuna de les activitats amb pes a la nota.

- La participació activa en lesactivitats proposades i la coherència de les aportacions en els debatsrealitzats.

- La correcció lingüística a tantoral com escrita en les diferents activitats realitzades i presentades.

- Els treballs s'han de lliurar enels terminis establerts, en cas contrari no seran avaluats. Les dates delliurament s'especificaran al moodle, així com les normes i l'extensió delstreballs.

Quan en alguna de les activitatsd'avaluació l'alumne/a no obté una nota mínima de cinc, podrà optar a referl'activitat no superada en segona convocatòria.

En cas de detectar plagis en les diferents tasquesd'avaluació l'assignatura queda suspesa sense dret a la segona convocatòria.

Tota la documentació lliurada perpart de l'alumnat al professorat ha de reunir els requisits mínims aprovats pelconsell de mestres amb la finalitat de ser avaluat positivament.

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.

L'avaluació serà continua is'expressarà amb una nota global. Per superar l'assignatura serà necessaricomplir els requisits següents:

- Obtenir una nota mínima de cincen cadascuna de les activitats amb pes a la nota.

- La participació activa en lesactivitats proposades i la coherència de les aportacions en els debatsrealitzats.

- La correcció lingüística a tantoral com escrita en les diferents activitats realitzades i presentades. 

- Els treballs s'han de lliurar enels terminis establerts, en cas contrari no seran avaluats. Les dates delliurament s'especificaran al moodle, així com les normes i l'extensió delstreballs.

Quan en alguna de les activitatsd'avaluació l'alumne/a no obté una nota mínima de cinc, podrà optar a referl'activitat no superada en segona convocatòria.

En cas de detectar plagis en les diferents tasquesd'avaluació l'assignatura queda suspesa sense dret a la segona convocatòria.

Tota la documentació lliurada perpart de l'alumnat al professorat ha de reunir els requisits mínims aprovats pelconsell de mestres amb la finalitat de ser avaluat positivament.

-->