Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyaments d'Idiomes (2009) |
Assignatures |
APRENENTATGE I DESENVOLUPAMENT DE LA PERSONALITAT |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | APRENENTATGE I DESENVOLUPAMENT DE LA PERSONALITAT | Codi | 11605101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Obligatòria | Primer | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer els processos psicològics bàsics i els factors personals i interpersonals de l'aprenentatge i les seves dificultats en aquesta etapa. | AP7 |
||
Adquirir els conceptes i models teòrics proposats per a l'estudi del desenvolupament de la personalitat a partir dels 12 anys. | AP2 |
||
Indentificar i explicar les relacions entre els elements bàsics del desenvolupament dels alumnes de secundària i les competències de l'etapa. | AP7 |
||
Reconèixer les bases teòriques de l'enfocament constructivista del procés d'ensenyament-aprenentatge. | AP7 |
||
Aplicar els coneixements adquirits per identificar i col·laborar en el disseny, tractament i avaluació dels processos d'ensenyament-aprenentatge i les disfuncions del desenvolupament i aprenentatge en el context educatiu. | AP2 |
||
Planificar, gestionar i evaluar el seu propi procés d'aprenentatge, prenent consciència dels objectius personals i resolent estratègicament les dificultats trobades. | BP1 |