2013_14
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyaments d'Idiomes (2009)
 Assignatures
  AVALUACIÓ I DIFICULTATS D'APRENENTATGE
   Continguts
Tema Subtema
1. L'avaluació: Conceptualització de l'avaluació: definició i dimensions implicades en l'avaluació. El professor com a avaluador 1.1.- Anàlisi conceptual. Finalitat de l’avaluació
1.2 L'acte d'avaluació.
1.3.- Anàlisi normatiu: LOE, LEC,
- Decret 295/2008
- Decret 554/2008
L'avaluació d'aprenentatges: Aspectes conceptuals i aspectes metodològics i operatius 2.1.- Fases de l’avaluació.
2.2.- Agents d’avaluació.
2.3.- Instruments d’avaluació. Construcció i desenvolupament.
3. Tècniques i instruments d'avaluació: construcció i desenvolupament. 3.1La conceptualització de les dificultats d’aprenentatge i la forma d’abordar-les des d’una perspectiva psicoeducativa.
3.2 Instruments d'avalauació per la diversitat dels alumnes
4. Les dificultats d'aprenentatge en l’especialització docent corresponent. 4.1 Detecció i avaluació de les dificultats d'aprenentatge en l'etapa ESO .
4.2 Mesures educatives en el procés d'atenció educativa i avaluació .
4.3 Eines i planificació de seguiment i avaluació dels alumnes