2020_21
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009)
 Assignatures
  AVALUACIÓ I DIFICULTATS D'APRENENTATGE
   Continguts
Tema Subtema
1. L'avaluació: Conceptualització de l'avaluació: definició i dimensions implicades en l'avaluació. El professor com a avaluador 1.1. Anàlisi conceptual. Finalitat de l’avaluació
1.2 L'acte d'avaluació.
1.3. Anàlisi normatiu: LOE, LEC, LOMCE
- ORDRE Avaluació ENS/108/2018
2. L'avaluació d'aprenentatges: Aspectes conceptuals i aspectes metodològics i operatius 2.1. Fases de l’avaluació.
2.2. Agents d’avaluació.
2.3. Instruments d’avaluació. Construcció i desenvolupament.
3. Les dificultats d'aprenentatge en l’especialització docent corresponent. 3.1. Detecció i avaluació de les dificultats d'aprenentatge en l'etapa ESO.
3.2. Mesures educatives en el procés d'atenció educativa i avaluació.
3.3. Eines i planificació de seguiment i avaluació dels alumnes.
4. Tècniques i instruments d'avaluacio: intervenció psicoeducativa 4.1. La conceptualització de les dificultats d’aprenentatge i la forma d’abordar-les des d’una perspectiva psicoeducativa.
4.2. Instruments d'avalauació per la diversitat dels alumnes.