Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyaments d'Idiomes (2009) |
Assignatures |
LA DOCÈNCIA DE TECNOLOGIA EN EL CONTEXT SOCIAL |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | LA DOCÈNCIA DE TECNOLOGIA EN EL CONTEXT SOCIAL | Codi | 11605119 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Sessió Magistral | Participació activa dels estudiants en les sessions magistrals: formulació i resposta de preguntes, aportació de crítiques constructives, grau d'atenció a les explicacions | 5% | |
Presentacions / exposicions | Exposicions/presentacionsl d'alguns dels treballs que es proposaran | 30% | |
Treballs | Treballs diversos que estaran relacionades amb el quefer professional del professorat de secundària. Alguns dels treballs seran activitats que es faran durant les hores de classe. Hi haurà treballs individuals i en grup |
55% | |
Debats | Participació a l'aula ordinària o virtual en els diferents temes de discussió que es proposin. Grau d'atenció a les exposicions dels treballs dels companys. Aportacions fetes de forma presencial o virtual a les presentacions dels treballs dels companys. |
10% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Alguns dels treballs pot ser que es facin conjuntament amb les assignatures:${1}i Aprenentatge i ensenyament de la tecnologia${1}i i En l'avaluació de tots els treballs escrits un 20% de la seva nota correspondrà a la qualitat de la redacció i un altre 10% a l'ús correcte de les regles ortogràfiques. Degut al caràcter eminentment pràctic d'aquesta assignatura no hi haurà segona convocatòria.${1}i |