2020_21
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009)
 Assignatures
  APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LA GEOGRAFIA
   Avaluació
  Descripció Pes
Debats Cal realitzar un text curt de com a màxim una pàgina com a conclusió de les aportacions i reflexions del debat realitzat a classe: Educar o ensenyar?
10%
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Preparar en grup un projecte de treball de camp. Realització/assistència al treball de camp.
Preparar els instruments d'avaluació que permeten avaluar el treball de camp proposat.
20%
Presentacions / exposicions Fer la presentació oral amb suport visual del Projecte de treball de camp.
Presentació oral amb suport audiovisual de la recerca Com es treballa la Geografia?
La presentació s'avaluarà a partir d'una matriu d'avaluació en forma de coavaluació i d'avaluació per part del professor.
Després de la presentació s'elaborarà un text amb els continguts i la reflexió de la recerca.
20%
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques Materials didàctics disponibles a la xarxa.
Triar un material concret i justificar la tria.
15%
Resolució de problemes, exercicis Establir els criteris que permeten avaluar un text amb continguts geogràfics.
Proposar una activitat didàctica específica.
25%
Altres

Autoavaluació. Complimentar l'últim dia de classe l'instrument d'autoavaluació preparat especificament per l'assignatura.

10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'avaluació s'aplicarà únicament en la modalitat de continuada. Es tindrà en compte l'assistència, la participació en les activitats i la realització de les tasques proposades individuals o en equip en les dates previstes.

El caràcter presencial d'aquesta assignatura del màster obliga l'alumnat a assistir a un mínim del 80% del temps lectiu de l'assignatura, per a poder ser avaluat.

En el cas d'haver-se d'avaluar en segona convocatòria cal realitzar totes les tasques, activitats i exercicis.