Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009) |
Assignatures |
APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LA HISTÒRIA I LA HISTÒRIA DE L'ART |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LA HISTÒRIA I LA HISTÒRIA DE L'ART | Codi | 11605134 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Introducció a l'alumne en la mecànica del que serà l'assignatura, indicant quins seran els punts forts de desenvolupament. |
Pràctiques de camp/sortides | Sortida al Camp d'Aprenentatge Monestirs del Cister i al Museu Nacional Arqueològic de Tarragona. |
Aplicació de les TIC en laboratori. | Treball a l'aula d'informàtica a partir de recursos disponibles a Internet. |
Seminaris | Formació sobre els problemes socials a resoldre per una professionalització didàctica, buscant iniciatives pràctiques. |
Treballs | Anàlisi i reflexió per escrit de les sortides i seminaris realitzats a l'assignatura. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Es buscarà de l'alumne un treball d'anàlisi i de síntesi raonat respecte a pràctiques variades. |
Sessió Magistral | Reflexió sobre els conceptes essencials de la Didàctica de les Ciències Socials. |
Atenció personalitzada | Aclariment de conceptes i ajuda en l'aplicació dels coneixements. |