2020_21
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009)
 Assignatures
  APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LA HISTÒRIA I LA HISTÒRIA DE L'ART
   Avaluació
  Descripció Pes
Treballs Anàlisi i reflexió per escrit sobre les sortides i els seminaris realitzats, sobre el currículum i sobre les pràctiques als centres educatius.
Els criteris d'avaluació seran: assimilació correcta dels continguts treballats, coherència i ordre en les argumentacions, originalitat i fonament en les valoracions, expressió escrita correcta.
40%
Proves de desenvolupament Proves en què es valorarà l'assimilació i la capacitat d'aplicació de tots els continguts i competències treballats durant l'assignatura. 60%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Tota la documentació lliurada per part de l'alumnat al professorat ha de tenir la necessària correcció lingüística per tal de ser avaluada positivament.

És imprescindible lliurar tots els treballs establerts dins els terminis previstos.

Per a poder ser avaluat, l'alumne ha d'assistir, com a mínim, al 80% de les sessions presencials.

La segona convocatòria és una prova global dels exàmens i està dirigida als estudiants que no han superat l'avaluació continuada. Les notes dels treballs realitzats durant tot el curs són inalterables en aquesta segona convocatòria. A l'alumne que hagi de fer aquest examen de recuperació, i que aprovi, a la nota final se li baixarà un punt però mantindrà igualment el seu aprovat i obtindrà com a mínim una qualificació de 5.

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats que són avaluades. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant/a.