2020_21
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009)
 Assignatures
  APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LES LLENGÜES I LITERATURA CATALANA I ESPANYOLA
   Avaluació
  Descripció Pes
Treballs Treballs sobre ensenyament-aprenentatge de la llengua 50%
Treballs Treballs sobre ensenyament-aprenentatge de la literatura 50%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Als treballs, a més de la correcció i adequació del contingut, es tindrà en compte de manera especial el rigor en l'exposició, la coherència i l'estructura ordenada i eficaç del discurs, la cohesió, la riquesa lèxica i sintàctica i la correcció ortogràfica i gramatical.

Per a poder ser avaluat, l'alumne ha d'assistir, com a mínim, al 80% de les sessions presencials.


Procediment per avaluar la segona convocatòriaecuperació: En cas que l'alumne no superi la primera avaluació, la recuperació consistirà en el disseny d'una activitat (de llengua/literatura) i en la seva presentació per escrit. El contingut de l'activitat dependrà de la part no superada a la primera convocatòria.