Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Avaluació i Mesura de la Conducta (2010) |
Assignatures |
AVALUACIÓ PSICOLÒGICA EN ÀMBITS DEL DESENVOLUPAMENT HUMÀ |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | AVALUACIÓ PSICOLÒGICA EN ÀMBITS DEL DESENVOLUPAMENT HUMÀ | Codi | 11645105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Obligatòria | Primer | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Secadas, F, Escalas Observacionales del Desarrollo, 1998, Madrid: TEA Magnus Magnusson, Thème 4.0, 2004, NOLDUS Cambrodí, A. i Sastre, S., Escales d'Observació Sistemàtica 0;0-o;3, 1993, Barcelona:PPU Dempster, FN, Interference and inhibition in cognition: An historical perspective, 1995, Academic Press Houdé, O., Inhibition and cognitive development: Object, number, categorization and reasoning,, 2000, Cognitivr Development, 151, 63-73 Román, J.Mª-García, D. (Eds.), Intervención clínica y educativa en el ámbito escolar, 1990, Promolibro |
Complementària | |