2018_19
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012)
 Assignatures
  LES TIC EN L'ÀMBIT NO FORMAL
   Avaluació
  Descripció Pes
Pràctiques a través de TIC El mètode d'avaluació es basarà l'avaluació contínua a partir de la realització de les activitats que es proposen al llarg del curs. Es concretarà la planificació de l'assignatura disponible a l'espai Moodle de l'assignatura per conèixer el detall d'aquestes activitats. 40%
Supòsits pràctics/ estudi de casos L'assignatura posa en joc diverses estratègies metodològiques basades en la indagació, la col·laboració i la resolució de problemes, que activin processos de documentació, d'anàlisi, de creació i d'avaluació. Es tracta que els estudiants adoptin un paper actiu i reflexiu al llarg de tota l'assignatura.
Per aquest motiu, es plantejaran activitats que l'alumne haurà d'analitzar i resoldre a partir dels continguts tractats.
L'avaluació prendrà en compte 4 criteris:
* aspectes formals
* capacitat d'anàlisi
* organització i profunditat en les idees plantejades
* reflexió i aportació personal
60%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Es recorda que l'alumnat ha de respectar el criteri de l'absoluta correcció lingüística en totes les seves proves d'avaluació (així com d'ensenyament-aprenentatge) i que no fer-ho pot ser motiu directe de suspens.

Així mateix, qualsevol circumstància de plagi per part de l'alumnat pot suposar el suspens directe de l'assignatura, sense possibilitat de recórrer a la segona convocatòria.

Hi haurà possibilitat de segona convocatòria, d'acord amb la programació del Màster i les directrius de la coordinació. En aquest sentit, com a part de l'avaluació contínua, en aquells casos en què l'alumnat realitzi un segon lliurament d'una activitat avaluable suspesa o no presentada, la qualificació màxima a la qual podrà aspirar en aquesta segona avaluació serà d'aprovat. Aquest lliurament es realitzarà, dins dels 15 dies posteriors a la finalització de l'assignatura, en la data que determini el professor, solament en aquells casos en què l'alumne es posi en contacte expressament per sol·licitar-la dins del període lectiu ordinari de l'assignatura. Una vegada finalitzat aquest període, s'entendrà que l'alumne desisteix i no tindrà dret a aquesta segona oportunitat.