2023_24
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012)
 Assignatures
  COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL EN XARXA
   Avaluació
  Descripció Pes
Fòrums de debat Activitat 1. Participació en lelaboració dels continguts i debat les possibilitats dels serveis digitals de distribució de continguts audiovisuals en xarxa.
- Realització de lactivitat en data i forma
- Qualitat de les aportacions realitzades al document compartit.
- Qualitat de les intervencions realitzades al fòrum.
20%
Estudis previs Activitat 2. Anàlisi de sistemes de videoconferència per a la
educació.
- Realització de lactivitat en data i forma
- Qualitat de linforme elaborat així com la pertinència de les reflexions aportades en relació al tema
20%
Resolució de problemes, exercicis Activitat 3. Anàlisi duna experiència dutilització de la videoconferència en la formació
- Interès de lexperiència analitzada
- Qualitat de la descripció de l'experiència sobre la base dels continguts treballats a la unitat d'aprenentatge
- Qualitat de les aportacions realitzades al fòrum.
- Realització de lactivitat en forma i data
- Participació (es valorarà mitjançant
20%
Pràctiques a través de TIC Activitat 4. Dissenyar, planificar, realitzar i avaluar sessions de formació a través de videoconferència
- Treball en grup.
- Planificació de la sessió
- Realització de la presentació.
– Valoració de les sessions. Reflexió i autoavaluació i coavaluació.
40%
Altres Es recorda que l'alumnat ha de respectar el criteri de l'absoluta correcció lingüística a totes les proves d'avaluació (i també d'ensenyament-aprenentatge i que no fer-ho pot ser motiu directe de suspens. D'altra banda, qualsevol circumstància de plagi per part del alumnat pot suposar el suspens directe a l'assignatura, sense possibilitat de recórrer a la segona convocatòria, i finalment se suggereix a l'alumnat consultar la planificació específica allotjada a l'espai Moodle de l'assignatura.
 
Altres comentaris i segona convocatòria

En aquells casos en què lalumnat realitzi un segon lliurament duna activitat avaluable suspesa o no presentada. Aquest lliurament es realitzarà, dins dels 45 dies posteriors a la finalització de lassignatura, en la data que determini el professor.

Es recorda que l'alumnat ha de respectar el criteri de l'absoluta correcció lingüística a totes les proves d'avaluació (i també d'ensenyament-aprenentatge i que no fer-ho pot ser motiu directe de suspens. 


D'altra banda, qualsevol circumstància de plagi per part del alumnat pot suposar el suspens directe a l'assignatura, sense possibilitat de recórrer a la segona convocatòria, i finalment se suggereix a l'alumnat consultar la planificació específica allotjada a l'espai Moodle de l'assignatura.