Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012) |
Assignatures |
COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL EN XARXA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL EN XARXA | Codi | 11665210 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Fòrums de debat | Activitat 1. Participació en lelaboració dels continguts i debat les possibilitats dels serveis digitals de distribució de continguts audiovisuals en xarxa. - Realització de lactivitat en data i forma - Qualitat de les aportacions realitzades al document compartit. - Qualitat de les intervencions realitzades al fòrum. |
20% | |
Estudis previs | Activitat 2. Anàlisi de sistemes de videoconferència per a la educació. - Realització de lactivitat en data i forma - Qualitat de linforme elaborat així com la pertinència de les reflexions aportades en relació al tema |
20% | |
Resolució de problemes, exercicis | Activitat 3. Anàlisi duna experiència dutilització de la videoconferència en la formació - Interès de lexperiència analitzada - Qualitat de la descripció de l'experiència sobre la base dels continguts treballats a la unitat d'aprenentatge - Qualitat de les aportacions realitzades al fòrum. - Realització de lactivitat en forma i data - Participació (es valorarà mitjançant |
20% | |
Pràctiques a través de TIC | Activitat 4. Dissenyar, planificar, realitzar i avaluar sessions de formació a través de videoconferència - Treball en grup. - Planificació de la sessió - Realització de la presentació. – Valoració de les sessions. Reflexió i autoavaluació i coavaluació. |
40% | |
Altres | Es recorda que l'alumnat ha de respectar el criteri de l'absoluta correcció lingüística a totes les proves d'avaluació (i també d'ensenyament-aprenentatge i que no fer-ho pot ser motiu directe de suspens. D'altra banda, qualsevol circumstància de plagi per part del alumnat pot suposar el suspens directe a l'assignatura, sense possibilitat de recórrer a la segona convocatòria, i finalment se suggereix a l'alumnat consultar la planificació específica allotjada a l'espai Moodle de l'assignatura. | ||
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
En aquells casos en què lalumnat realitzi un segon lliurament duna activitat avaluable suspesa o no presentada. Aquest lliurament es realitzarà, dins dels 45 dies posteriors a la finalització de lassignatura, en la data que determini el professor. D'altra banda, qualsevol circumstància de plagi per part del alumnat pot suposar el suspens directe a l'assignatura, sense possibilitat de recórrer a la segona convocatòria, i finalment se suggereix a l'alumnat consultar la planificació específica allotjada a l'espai Moodle de l'assignatura. |